Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 pos(jatkoa)

Huomenta Kehäkukka!

Labrat nyt hyvät ja huomenna toinen hoito.Ekan hoidon jälkeen ensin epämääräistä huonoa oloa ja lihassärkyjä,lepäilin aika paljon vain.Lihassärkyihin otin panadolia ja kuumat suihkut tuntuivat hyvältä myös!Jonkin verran huimaava olo ja pari muljahdusta sydämessä tuntui,muttei mitään pahempaa ja sellaista minulla joskus muutenkin.Myöhemmin tuli finnityyppinen ihottuma etenkin ylävartalolle ja muutama kasvoihin,meni ohi n viikossa.Suun limakalvot meni rikki,ruoka tosin maistui koko ajan,vain hedelmiä tms hapanta ei kärsinyt syödä.Tasan 2 vko hoidosta alkoi hiustenlähtö,joka kiihtyy,mutta vielä ohuet katu-uskottavat hiukset päässä (muutamia kaljuja läiskiä hiusten alla).
Nyt olen kokeillut jo valmiiksi Bepanthen imeskelytabletteja suun limakalvoa vahvistamaan.Tämän setin jälkeen saaan valmiiksi pistettäväksi Neulasta lääkkeen,jolla valkosolujen pitäisi pysyä tarpeeksi korkealla.
Hyvää päivää ja tsemppiä ekaan Herceptin+Taxoon,kyllä se hyvin meni. Itse jännitin ihan kauheasti sitä.. Ja kaikilla ilmeisesti oireet ja niiden voimakkauus vaihtelee kovasti.
tautinen | 8.3.2007 klo 09:22:58