Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Saattohoito kodissa

Niin miksi ihmiset ihmettelevät jos omainen haluaa hoitaa rakkaintaan omassa kotona?ennenvanhaan sehän oili täysin luonnollista mutta,nykyään ihmiset kammoksuvat kuolemaa vaikkei niin pitäisi olla?ennen vainajat pidettiin kotona niin kauan kunnes siunaus oli toimitettu ja kaikki omaiset myös lapset kävivät sanomassa hyvästit.Meidän tytöt ovat olleet alusta alkaen hoitamassa isäänsä,keskimmäinen tytär 22v muutti kotiin jotta,voisi hoitaa minun kanssani isäänsä.Nuorin tytär 13v halusi isän olevan kotona loppuun asti,sitähän minä en tiedä miten kaikki tulee vaikutamaan häneen sillä hän on niin nuori?tämä on kuitenkin paras ratkaisu sairaalle ja omaiselle minun mielestäni.Onhan toki vaikeaa kotona hoidella mutta,hätä keinot keksii ja joutuu miettimään miten minkin asian saa hoidettua jotta,potilaalla olisi mahdollisimman hyväolo?meidän tilanne on hiukan vaikea sillä mieheni ei oikein ymmärrä tai ei halua ymmärtää mitä on saatohoito?juuri äsken ihmetteli miksi hän on niin väsynyt?ja mikä hnen vatsassaan vuotaa?kotisairaala käy tankkaamassa muuta hoitoa ei enää ole saatavilla.Kaikki tämä on kestänyt vain 1v ja5kk usein ajattelen miksi me edes synnytään tähän maailmaan kun tämä on vain tuskaa ja taistelua?koittakaa te jokainen myös jaksaa eteenpäin jollakin tavalla?
peltirumpu | 30.12.2007 klo 14:31:36