Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kääk -karvanaamaksikin vielä?

Onpas jännää, että meistä niin usea on tumma ja runsaskarvainen. Mullekin aina nuorempana kun kävin pitkän tukkani kanssa kampaajalla, hän sanoi, että tällaisia hiuksia harvoin näkee ja sitten jos oli aikaa hän harjoitteli tekemällä erilaisia kampauksia minulle. Ripseni ovat myös pitkät ja tummat, se on sellainen "sukuvika". Omilla pojillanikin ja veljilläni on pitkät tuuheat ripset. Lisäksi tuota karvaa kasvaa sitten joka paikassa. Joudun nyppimään usein mustia karvoja leuasta ja ylähuulen päältä. Ja kun ne on niin mustia vielä.

Miu! Kyllä se varmaan tuo hormonilääkitys tekee sitä karvankasvua kasvoihin. Voi kurjuus:(( Sekin vielä:(

Kevätmieli! Ota vaan oikein räväkkä peruukki. Itse tosin valitsin oman tukkani näköisen. Eilen kun sovitin sitä päähni, mieheni ei huomannut eroa. Olen kuitenkin ehkä vähän varovainen enkä uskalla niin revitellä.
Kehäkukka | 15.3.2007 klo 11:04:24