Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei kaikki!

Keväinen tervehdys kaikille..
täällä istun koneen ääressä minäkin ja lueskelen teidän Kevätmieli, Julia, Kehäkukka,,ym
hervottoman hauskoja juttuja!! Upeaa että jaksatte olla noin positiivisia ja että "huumorinkukka se vaan lentää" sairaudesta huolimatta : D
Mulla 2 Taxo hoitoa takana ja olo on ollut molempien hoitojen jäkeen uskomattoman hyvä.
Hoitoon liittyviä oireita on ollut jonkin verran mm lihassärkyä, limakalvo-oireita, unettomuutta mutta niiden kanssa on pärjännyt....nokka on mullakin kyllä kokoajan tukossa ja limaa erittyy paljon.
Ja sitten tähän hiusasiaan vielä palatakseni...tukka tippui myös minulta kirjaimellisesti päästä 2vkoa ekan hoidon jälkeen.Hiustenlähtö ei ollut niin karsee juttu kun olin alunperin kuvitellut. Kun se niin radikaalisti oheni oli "helpotus" päästä niistä lopuista tippuvista karvoista eroon. Pikkuhiljaa olen tähän kaljuunkin tottunut, mutta perukkiin en minäkään millään totu. Mä en oo koskaan tykännyt käyttää päähineitä, ne on joten aina tuntunut kuumilta ja ahdistavilta päässä, siksi varmaan tuon "karvatupeen" kanssa on sama juttu. Huiveja eri kokoisia ja näköisiä pidän paljon ja niiden kanssa on jotenkin helpompi ja mukavampi olla.
Ripset ja kulmat on mulla vielä tallella vaikkakin ovat vaaleat ja huomaamattomat luonnostaankin, meikkaan kyllä päivittäin jos lähden ihmistenilmoille sekin piristää mieltä ja tietty omaa peilikuvaa.
Voimia ja jaksamista kaikille jotka tässä samassa veneessä istutaan. Pidetään edelleen huumori matkassa mukana niin jaksetaan soutaa paremmin eteenpäin.

Kaijuli | 15.3.2007 klo 12:42:38