Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta kaiklle!

Hei vielä täältäkin!
Odottelinkin jo kuumeisesti Santerin kuulumisia. Tuo kuulostaa hyvältä, että luutumista on alkanut tapahtua, eli lääkkeet mitä nyt käytät panevat syövälle kampoihin.Myös liikkumislupa oli ihana. Se kummasti piristää mieltä, kun pääsee kävelemään, vaikka sitten ilman sauvoja. Lisäksi lihaksissa, sydämessä ja keuhkoissa verenkierto lisääntyy ja se edesauttaa olon paranemista ja hyviä yöunia.Nyt vaan nokka aurinkoa kohti ja jos ei paista, niin sadetta kohti sitten!
Tuo on jännä, ettei luustoetäpesäkkeiden paikoista kerrota. Minäkin olen useaan eri otteeseen varsinkin alussa kysellyt, että missä niitä on. Vasta kun sädetys alkoi, lääkäri kysyi mistä olen eniten kipeä. Kun sanoin että häntäluun päältä ja oikeasta lonkasta, hän sanoi, että siellä ne isoimmat etäpesäkeryppäät juuri on. Lisäksi mulla on läpi koko selkärangan + päälaella ja niskassa etäpesäkkeitä. Tämän kuulin 2.5 kk diagnoosista. Rintarangasta ei ole sanottu mitään, mikä ei toki tarkoita ilmeisesti puhtaita reijättömiä luita välttämättä.
No, reijät tukitaan lääkityksellä, se on pääasia
Unihaleja kaikille
Julia
julia | 16.3.2007 klo 21:45:22