Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei Julia :)

Hei taas ystävät! On kiva kuulla, että olette niin keväisellä mielellä sekä kevätmieli että Julia. Minulla tosiaan kolmas päivä eka taxosta menossa eikä vieläkään tunnu mitään erityistä voinnissa olevan. Ihan aavistus pientä kipua polvinivelissä, mutta ei ole koko ajan. Syönyt olen ihan normaalisti, mutta olo ei ole enää niin pirteä kuin eilen, kun lopetin ne kortisonit.

Julia, onpa kiva, että nautit siitä ystävän tapaamisesta ja hyvästä ruoasta. Siskoni soitti juuri ja pyysi lauantaina minua ja miestäni syntymäpäivä-aterialle ravintolaan. Hän täyttää pyöreitä vuosia, on minua nelisen vuotta vanhempi.

Itsekin olen ajatellut noita hiusjuttuja, kun se tukka varmaan kohta tipahtaa. Intian basaarista varmaan saisi kivoja huiveja, kun niissä on sellaista kimallusta ja hapsuja. Ja eikös ne ole vähän sellaisia materiaaleja, että pysyvät paremmin päässä kuin esim. silkkihuivit. Noita turbaanejakin olisi varmaan kiva pitää, mistähän niitä saisi. Muistaakseni siellä peruukkiliikkeessä oli jonkun nuken päässä sellainen. Mulla vaan on niin iso pää, että tuntuu, että löytyykö mistään niin isoa turbaania.! ?:(

Kirjoitellaan vaan kuulumisia ja mitä hoidot itsekullekin tekevät.

Lämmöllä Kehäkukka
Kehäkukka | 14.3.2007 klo 18:21:38