Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kiitos vinkistä!

Vielä tuosta hiusasiasta! Minulla on paksu tumma tukka ja pikimustat paksut kulmakarvat ja ripset. Tietenkin ne on hieman haalenneet iän myötä, mutta sellainen voimakaspiirteinen olen. Nyt ajattelen, että jos ripset ja kulmakarvat tippuu, miltä näytän, kun minun ei ole koskaan tarvinnut esim. kulmakarvoja meikata. Olen vain niitä nyppinyt reilusti kun ne on niin paksut ja tuuheat. En ole paljon meikannut. Vähän olen ripsaria laittanut ja huulipunaa sekä puuteria nokkaan. Iho minulla on aika tumma, joten en ole siihenkään paljon värejä käyttänyt.

Isoista korvakoruista saisi varmaan myös näyttävyyttä huivien kanssa, mutta olen altistunut jokunen vuosi sitten nikkelille ja nyt korvani eivät siedä edes kultakoruja. Mutta eihän nuo ripset ja kulmakarvat kaikilta lähde välttämättä. Mieheni sai 8 sytohoitoa, eikä häneltä tippunut huuliparta, ripset eikä kulmat. Hänelläkin on paksut kulmakarvat. Vähän ne harveni, mutta eivät kokonaan lähteneet. Lääkärikin ihmetteli hoitojen aikana, että on se kumma, ettei tuo parta häviä.

Sinä Julia taidat olla sellainen hevostyttö. Meidän perheessä kaikki ollaan allergisia eläimille. Erikoisen allergisia juuri hevosille. Kyllä niistä eläimistä varmaan saa paljon voimaa, mutta ei voi mitään kun on allerginen ja saa kovia reaktioita jo melkein niiden näkemisestä, vaikkei edes kosketa niitä.

Mulla on tosiaan nyt neljäs päivä taxoista. Oireita ei ole juuri ollut ollenkaan. Ihan tosi lievää särkyä polvissa, niin lievää, ettei sitä voi edes kunnolla säryksi sanoa eikä tunnu koko aikaa. Senkin tunsin eka kertaa viime yönä. Nenäni on melkein tukossa koko ajan terveenäkin ollessani, etten ole huomannut, että se olisi nyt sen kummempi.

Makumuutoksia ei ole juurikaan ollut. Vähän ruoka maistuu suolaisemmalle kuin ennen. Olen imeskellyt Bepanthen-tabletteja ja purskutellut soodavedellä.

Miten se kortisoni-punoitus. Tähän taxoonhan kuuluu se kolmen päivän kuuri, mutta siihen CEF:iin ei kortisoneja tule. Onko Sulla Julia niitä kortisoneja käytössä enemmänkin, kun saat sillä poskesi pidettyä punaisina.:)) Mulla oli posket punaisina vain sen hetken kun niitä otin ja nythän ne loppuivat jo toisen hoitopäivän iltana ja seuraava kuuri on vasta vajaan kolmen viikon kuluttua.

Tulipa taas tarinaa. Kyllä tätä juttua meillä naisilla riittää. Halauksia teille ystävät.
Kehäkukka | 15.3.2007 klo 09:40:55