Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kiitos vinkistä!

Huomenta kehäkukka ja kevätmieli, sekä kaikki muutkin!
Minä saan tosi paljon voimaa myös teidän kirjoituksistanne. Tuntuu, kuin tulisi kotiin rakkaitten ystävien luo, kun avaa nämä sivut. Aamulla on jo oikein kiire nettiin, kun lapset lähtevät kouluun.
Lähde vaan kehäkukka ravintolaan syömään! Ruoka ei ehkä ihan maistu samalta mutta se kaikki yhdessäolo ja muu siihen liittyvä antaa voimaa elämiseen. Minäkin söin eilen valkosipuliperunoita ja vähän ne kyllä maistuivat sahanpuruilta, en kuitenkaan vaatinut uutta annosta, koska kokin vikahan se ei varmaan ollut;);)
On nuo hiusasiat jänniä. Minäkin vähän väliä kokeilen, joko tupsuja irtoaisi. Päänahkaa kihelmöi, mutta lujassa hiukset on vielä päässä.
Kun viimeksi olin hiukseton, meikkasin aika voimakkaasti. Tai no voimakkaasti ja voimakkaasti, mutta kulmakarvoja korostin kyllä. Poskipunaahan ei tarvinut, kun kortisoni hoiti sen asian. Luomiin laitoin myös väriä. Sitten vaan asuun sopiva jenkkihuivi päähän ja menoksi. Joissakin yloppilasjuhlissakin kävin ilman mitään. Se peruuki oli mulle paljon vaikeampi juttu, kun kaljuus.
Mun yksi ystävistä on valokuvaaja ja hän otti silloin kuvasarjan keväthangilla minusta ja hevosestani. Ne on aika hienoja ja koskettaviakin kuvia ja välillä tuntuu, että näytin niissä paremmalta, kuin hiukset päässä..
Onko sulla kehäkukka nenä tukossa hoitojen jäljiltä? Mulla meinaa olla sekä limaa keuhkoputkissa.
Halauksia tälle päivälle ja mennään ulkoilemaan ja haistelemaan kevättä
Julia
julia | 15.3.2007 klo 09:11:26