Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hei Kehäkukka ja muut

Moikkis vaan täältäkin!!
Olen ollut tänään päivän ystäväni kanssa kaupungilla shoppailemassa ja vielä ravintolassa syömässä. Oli ihana päivä, aurinko paistoi lämpimästi ja kadut olivat sulat. Ihan kuin jotain unta!HIENOA!!
Kyllä mun mielestä ja mun tapauksessa ainakin lääkäreiden kanssa on pystynyt sumplimaan hoitoja itselle sopiviksi. Mulla on toki takana jo tätä putkea ennen kolme sytohoitojaksoa, joten tieto voinnista ja hoitojen fyysisestä kestämisestä oli tiedossa.
Nyt tosiaan kokeillaan pienempää annosta Taxoa kahden viikon välein, eli mun käsittääkkseni 3vkon välein annettavassa hoidossa annetaan 80 yksikköä(tms) kehon yhtä neliötä kohti ja 2vkon välein 50 yksikköä. Näin hoitovaste suhteessa sivuvaikutuksiin maksimoituu. Tällä hoitojaksolla mulla on erillaista se, etten tiedä montako kertaa hoidon saan. Lääkäri sanoi, että vähintään neljä kuukautta, mutta todennäköisesti ainakin puoli vuotta riippuen miltä luustossa alkaa näyttämään.
Ennen aina muistan, kun ajattelin että tämän hoidon jälkeen enää viisi kertaa jne. Nyt ei voi itseään tsempata sillä, että jäljellä on enää X-kertaa. No, ei se mitään. Nyt kun tiedän, että 6pvä hoidosta on jo ihan jees ja jaksan suht normaalisti ulkoilla ja touhuta, jaksan kyllä hoidot, vaikken tiedäkkään, kauanko ne kestävät.
Vielä on muuten hiukset päässä, mutta ostin tänään pari ihanaa huivia ja odotan, milloin saan ne päähäni:)Edellisen Taxon kanssa hiukset lähtivät just kaksi viikkoa hoidon jälkeen.
Julia
julia | 14.3.2007 klo 17:18:36