Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Huomenta kaiklle!
Huomenta etelä-pohjanmaaltakin!Voi Santeri, mahan pohjassa kirpaisi, kun luin viestisi. Jännittävä päivä sinulla edessä. Ajattelemme täällä kaikki sinua ja lähetämme voimia. Ilmoitathan heti, mitä sanottiin!!
Meillä kanssa ihan harmaata. Aamulla heräsin kummaan pohinaan ja sehän oli kaatosade, joka vihmoi ikkunoihin.
Eli taitaa meilläkin imuri saada kyytiä ja sitten iltapäivällä ulkoilemaan, kun aurinko näkyy.
Meillä tyttäremme täytti tänään 10 vuotta ja huomenna olisi kaverisynttärit uimahallilla. Onneksi anoppi on leiponut kakun ja muita herkkuja saa kaupasta, minä olen vain taustajuhlijana lasten joukossa. Salaa pelkään, että jollakin vieraista on flunssa tai mahatauti, jonka ehdin saada ennen ensiviikon hoitoja, mutta se riski on nyt otettava, lapsi tarvitsee juhlansa:)
Pike, juuri noita ajatuksia pulpahtelee mieleen aika ajoin, varsinkin juuri kun kuulee huonoja uutisia. Kuolema ja kuinka joutuu kitumaan kuolinvuoteellaan tai onko niin "huumeissa", ettei jaksa perhettään hyvästellä ja miten hyvästelen..Ne ovat isoja isoja pelottavia ajatuksia, joita joskus pikaisesti täytyy ajatella mutta yhtä pikaisesti ne täytyy heittää pois mielestä ja muistaa että juuri nyt, tällä hetkellä elän ja en tuhlaa elon hetkeä murehtimalla.
Mulle meinaa käydä välillä niin, että tämän hetkinen eläminen meinaa unohtua ja murehtii vain sitä, että jos minulla ei ole huomista. Jos niin elää päivänsä, mitä iloa siitä huomisesta on, kun sekin menee murehtimiseen ja pelkäämiseen
Näin olen itseäni piiskannut ja sitä kautta oppinut nauttimaan tästä hetkestä. Ei aina helppoa
Halauksia ja palaillaan vielä tänään asiaan!!
Julia
- Hei Kehäkukka ja muutpike44
- Re: Hei Kehäkukka ja muutKehäkukka
- Hei Kehäkukka ja muutkevätmieli
- Re: Hei Kehäkukka ja muutsanteri
- Re: Hei Kehäkukka ja muutkevätmieli
- Re: Hei Kehäkukka ja muutKehäkukka
- Re: Hei Kehäkukka ja muuttautinen
- Hei Julia :)kevätmieli
- Re: Hei Julia :)Kehäkukka
- Kiitos vinkistä!kevätmieli
- Re: Kiitos vinkistä!Kehäkukka