Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: syöpäkö?
Heippa vaan! Olen ekaa kertaa uskaltautunut tänne lukemaan ja kuulemaan teidän ajatuksianne ja kokemuksianne. Yllätyin positiivisesti, olette ottaneet kaikki keskusteluun tulleet vastaan aidosti. Itse olen 38v ja mulla papa-koe tulos kuukausi sit IV ja niinpä sit tuomio koepalan jälkeen oli kohdunkaulansyöpä. Ajatukset oli heti kun kuulin sanan syöpä et se on sit kuolema. Vaan eipäs mitä tukijoukkoni eli avomieheni, vanhempani ja sukulaiseni ovat jaksaneet tsempata mua vaikka heillä varmasti myös raskasta. Huomasin myös (niin kuin monilla muillakin mielialan vaihtelut)joka toinen päivä menetin toivoni ja olin antamassa periksi ja sitten seuraavana päivänä taistelin vastaan ja elämä voittaa. Nyt olen saanut sädehoitoa (sisäisesti) kolme kertaa ja huomenna neljäs kerta ennen kohdunpoisto leikkausta.Sinulle n84 soita ihmeessä lääkärillesi tai jollekin muulle gynelle ja pyydä hänen selittään sinulle selvällä suomen kielellä mitä kaikki tarkoittaa. Minä en tiedä näistä asioista paljon mitään... :) minulle liika tieto tuo vaan lisää tuskaa. Toivon että saat iloisia uutisia!
- Kohdunkaulansyöpäkö?vattumato
- Re: Kohdunkaulansyöpäkö?Sari -71
- Re: Kohdunkaulansyöpäkö?syöppis
- Re: Kohdunkaulansyöpäkö?Lifeline
- Re: Kohdunkaulansyöpäkö?mummo46
- Re: Kohdunkaulansyöpäkö?mummo46