Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdunkaulansyöpäkö?

Kiitos viestistä. Helpottaa kun joku edes sanoo että se voi olla jotain muutakin kuin syöpä. Välillä vaivun vain sellaiseen masennuksen ja heitän kaiken uskon ja toivon menemään. Eilen taisi olla taas sellainen päivä, tänään tuntuu jo paljon paremmalta.

Jotenkin kaikki nämä tutkimukset, odottamiset, tulokset ja yleensä kaikki asiat tämän ympärillä tuntuu epätodelliselta ja siltä että tämä ei voi tapahtua minulle. Muutenkin olen aika yksin asian kanssa kun kotona asiasta ei puhuta oikeastaan ollenkaan. Miehen tuki on sitä että hän hokee vain "Voi helvetti, ei tässä nyt oikein osaa mitään sanoa." Helpottaa tosi paljon minun mieltä. Muille en taas ole osannut asiasta kertoakaan kun ei oikein tiedä mitä voisi sanoa. Kai se suurin paniikki johtuukin vain omasta mielestä ja siitä että aina pelkää pahinta.

Jotenkin vain tuntuu että pakkohan minussa jotain vikaa on olla koska olen kärsinyt jo pitkään runsaasta valkovuodosta ja yhdynnän jälkeisestä verenvuodosta joka ei ole mitään tiputtelua vaan ihan kunnollista vuotoa. Joskus sitä kestää jopa seuraavaan päivään asti. Mutta kai sekin voi johtua vaikka mistä eikä välttämättä tarkoita yhtään mitään. Sen viimeisen kolposkopian jälkeen on ollut ihmeellisiä alavatsan kouristuksiakin jotka olen laittanut tämän jännityksen ja panikoimisen piikkiin mutta kai niistäkin on sitten mainittava lääkärille.

Kirjoittelen ensi viikolla miten tutkimus meni ja lääkärin kommentit.

Miisa | 4.4.2007 klo 12:54:24