Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdunkaulansyöpäkö?

kevätmieltä kaikille teille ja kun taas tulin kotiin viikonlopuksi Turusta niin lueskelin palstaa. Itse sairastan kohdunkaulansyöpää ja valitettavasti löytyi etäispesäkkeitä imusolmukkeista ja leikkaus ei tule kysymykseenkään.Käyn Turussa hoidoissa ja saan asua potilashotellissa viikot kun matkaa tulee 400km. Koti-ikävä kova aina viikolla. Sädehoitoa kerran päivässä ja styto kerran viikossa. Pahoinvoinnit olleet todella kovat mutta muuten ok. Itsekin juoksin tutkimuksissa lähes vuoden ennenkuin ottivat todesta ja vaivani. Oli vuotoja ja muuta. Minulle selittettiin että kuuluu ikään (46v.) että mummotautia. No nyt sitten lääkäri ilmoitti että sädetyksen ansiosta kuukautiset loppuu ja tulee se mummotauti jota olen jo heidän mielestään potenut vuoden... ( hih-hih) no tällä iällä se ei haittaa mutta kärsin teidän nuorten puolesta.
Voimat ovat hävinneet jollain merkillisellä tavalla, mutta kesää kohti ja voimia kaikille Teille!!!!
mummo46 | 26.3.2007 klo 08:34:59