Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Elämä on täynnä yllätyksiä!

Kaisa hei!

Mikä sun tilanne on? Oletko saanut apua noista hoidoista?

Mulla on asiat menneet samalla tavalla kuin sulla, että taxotere + gemzarista ei ole ollut hyötyä ja nyt sanottiin sairaalasta, että eivät usko yondeliksesta olevan hyötyä. Käskettiin vaan jäädä parin kuukauden tauolle ilman hoitoja katsomaan miten asiat etenee, koska hoitoja ei ole.

No, senhän tietää, miten ne asiat etenee. Nyt jo hoidon aikana osa etäpesäkkeistä kasvanut ja tullut uusia lisää.

Tuntuu vaikealta ottaa tällaista tietoa vastaan, että enää ei todellakaan voi tehdä mitään. Olen mä sen aikaisemminkin tajunnut, että tuskin paranen, mutta silti sitä on halunnut pitää jotain pientä toivoa yllä jossain takaraivossa.

Pelottaa tietenkin, miten nopeasti kaikki nyt etenee ja millaisia oireita tulee. Tähän asti olen saanut olla ilman syövän aiheuttamia oireita.. vain hoidoista olen ollut väsynyt.

On se uskomatonta, että sitä joutuu tällaisen tilanteen eteen.

Kerro Kaisa, onko hoidoistasi ollut hyötyä, jos näet tämän viestin?

Jaksamista sulle ja kaikille muille!!!

Maris
maris | 9.12.2008 klo 11:53:37