Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: keuhkoleikkaus

No, hei!

Kiva kuulla susta Rapsi! Ajattelin, että olit jo mennyt leikkaukseen, kun susta ei kuulunut, mutta etpä ollutkaan. Kurjaa odottelemisen kanssa. Itsekään en ole vielä saanut kutsua lääkärille enkä siis tiedä hoidoista. Varmaan pääsiäinenkin on haitannut, kun varmaan monilla lääkäreillä on lomat sijoitettu näihin aikoihin.

Mahtavaa kuitenkin, että kesä on tulossa. Mä ainakin mietin jo kaikenlaista pientä kivaa kesäretkeä. Pitää vaan ruveta katselemaan kaupoista siedettävän näköisiä kesälakkeja, kun olen varmaan kesällä kalju. Helteellä ei ainakaan viitsi mitään peruukkia pitää päässä. Onko sulla ja teillä muilla ollu peruukit käytössä. Mä hankin sellaisen viimeksi, mutta käytnin aika harvakseen, jos menin teatteriin tai konserttiin. Silloin oli syksy, joten ulkona pystyi hyvin kulkemaan vaan pipo silmillä. :)

Mutta, ihan kiva, että kesä on tulossa. Silloin on helpompi polkea pyörällä hoitoihinkin. Mulla nimittäin on sairaala parin kilometrin päässä.

Terkkuja kaikille!

maris
maris | 11.4.2007 klo 12:02:25