Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Hetkessä eläminen

Hei Kaisa!

Munkin piti saada kolmena viikkona peräkkäin sytostaatteja: taxotere, gemzar, taxotere ja sitten piti katsoa vaikutuksia. Ehdin saada tuon ensimmäisen kuurin 2 viikkoa sitten. Viime viikolla ei voitu antaa, kun meni valkosolut niin alas ja täksi viikoksi en saanut aikaa, kun tehyn kuviot sotki aikataulut. Nyt mun pitää odottaa ensi viikon alkuun, että saan kutsun, mutta jännittää kuinka pitkälle itse hoitopäivä siinä kutsussa on laitettu.

Mä olen kirjoitellut katkeria kommentteja tuohon toiseen keskustelupalstaan, missä puhutaan tehyn taistelun vaikutuksista.

Kyllähän mäkin olen sitä mieltä, että hoitajat ansaitsee paremman palkan ja heillä on oikeus taistella sen eteen, mutta mun itseni kannalta ajateltuna seuraukset voi olla tosi pahat, sillä mun kasvaimet kasvaa vähintäänkin sentin kuukaudessa. Mulla oli jo lokakuun kuvauksissa monta pientä ja yksi monen sentin kokoinen kasvain keuhkoissa. Tällä hetkellä ne on varmaan jo isompia ja kasvavat yhä, kun joudun odottamaan uutta aikaa.

Tsemppiä vaan kaikille ja jaksamista hoitojen kanssa!!!
Ja, toivottavasti lähestyvät joulutouhut auttaa vähän irrottautumaan... antaa muutakin ajateltavaa... sillä ei tätä jaksa, jos ei pysty välillä unohtamaan! :)

maris

maris | 21.11.2007 klo 10:37:21