Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Lisää etäpesäkkeitä, kai ?

Mulla on pet+tt ensi tiistaina. Keuhkokuvassa näkyi _jokin_ joka painaa vasenta keuhkoputkea. Mä järkytyin uutisesta niin, että en edes huomannut kysyä sen kokoa... Keuhkokuvan piti vain olla tarkistus, ettei ole keuhkoissa vettä tai muuta keuhkokuumeeseen viittaavaa... :(

Onkologi vakuutti, että esim sädehoito auttaisi ja säästäisi keuhkoja enemmän kuin leikkaus. Ei minusta onneksi vielä olla tekemässä mitään terminaalitapausta. Kummallisen paljon tuntuu hoitokäytännöt vaihtelevan. Mun kohdalla ollaan aina painotettu nopeaa toimintaa, hassua kun sinä, Maris, joudut odottamaan noin pitkään...

Olo on ihan outo, tunteeton suorastaan. Mä en ole koskaan ollut mikään siivous intoilija. Aina on löytynyt "parempaakin" tekemistä. Nyt mä haluan kuurata koko asunnon läpikotaisin ja heittää kaiken ylimääräisen pois. Eilen surffailin marttojen sivuilla ja opiskelin siivousta. Kaipa tää on jokin itsepuolustusreaktio, kun ei uskalla miettiä syöpää. Flunssa pitkittyy, kun en pysty olemaan paikoillaan...

Mukavaa kun meillä on tälläinen pieni porukka täällä... :)

Kaunista syksyä kaikille ja hyviä sienisaaliita! :)
t:rapsi
rapsi | 13.9.2007 klo 11:53:38