Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Re: keuhkoleikkaus

Hei Maris,

samanlaisia on minunkin kokemukset, lääkärit vaihtuu eikä tietoa oikein ole saanut, olen tosin ollut sytojen aikana niin sekaisin, että en ole osannut mitään kysyäkään ja joka kerta kun käy tarkastuksessa on eri lääkäri. Nyt sitten taas on uusi tilanne, kun on tuo leikkaus edessä. Tietoa on jotenkin todella niukasti saatavilla enkä mä ainakaan osaa edes lääkäreiltä kysyä, pitäisi olla aikaa enemmän, yleensä sitä on niin stressaantunut tuloksista ettei osaa ajatella selkeästi.

Ihmissuhteista kyselit, mulla on lähipiirin osalta kaikki todella upeasti, mies joka tukee ja lapsetkin ovat osanneet olla murehtimatta liikaa. Mutta selvästi on havainnut että osa vanhoista kavereista on kadonnut, niille syöpä on selvästi liian rankka juttu, se satuttaa, mutta ketäänhän ei voi pakottaa. Eikä siinä yhtään auta,että ymmärtää, silti se satuttaa. Onneksi on ystäviä, jotka pelosta huolimatta jaksavat kannustaa ja olla kuuntelemassa. Ikävä tuo ihmissuhdetilanteesi, toivotan sinulle voimia. Kaikilla ei valitettavasti ole rohkeutta lähteä tähän taisteluun mukaan, ehkä hän tietää olevansa liian heikko jaksaakseen kannustaa sinua. Pidä lippu korkealla, kaikesta huolimatta.

Kaisa
kaisa62 | 9.4.2007 klo 20:28:46