Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Re: keuhkoleikkaus

Moi!

Onneksi takatalvi ei ole kovin pahana ainakaan Turusssa.. :) Hyvä kun välillä sataa vettä, että nurtsi kasvaa. Mä olen hommannut puutarha-apua paikalliselta kylätalkkarilta. Myös 4h kuulemma antaa piha-apua. Aluksi tuontui hassulta "käskyttää" toista; tee sitä tata ja tota ja niin ja näin. Mut kuitenkin kun talkkari oli innoissaan ja teki tosi vauhdilla ja sit ku itse laskeskelin, et talkkarin 2 tunnin työn tekemiseen olis multa mennyt oikeasti 2 viikkoa niin kyllä se on ollut joka euron arvosta! Eikä siis edes kallista, kun on jokin eu rahoitus juttu (6e tunti). KAsvimaan aion hommata Naantalista, kun ollaan sinne päin muuttamassa ja sinne aion hommata 4h apua, jos vain sitä on saatavilla.

Tiistaina jouduin sairaalaan keuhkokuumeen takia. Onneks tajusin mennä sinne ajoissa, taidan päästä kuitenkin aika helpolla tällä kertaa. Keuhkot kait tulleet herkiksi, kun on jo toinen keuhkokuume puolen vuoden sisällä. Viikonlopuksi pääsin "lomalle". Päivisin käyn hakemassa antibiootin. Nyt sit pitäis olla malttia olla rehkimättä varmaan seuraava kuukausi. Miten ihmeessä se on mahdollista, kun puutarha kutsuu?

Mun kasvain ei vieläkään näy röntgenissä. Imiköhän ne sen kuiviin viime viikon biobsiassa? Mun laskujen mukaan sen pitäis olla jo 9mm, jolloin se näkyis röntgenissä. En osaa edes iloita asiasta, kun sen kasvamattomuus on niin outoa.

Kirjoitellaan taas!
t:Rapsi
rapsi | 20.4.2007 klo 19:11:20