Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Hetkessä eläminen

Moi kaikille!

Kiitos halauksista! On ihanaa kun täällä pystyy kertomaan asioista teille, kun kotona ei viitsi aina keskustella sairaudesta. =)

Olen saanut tuota taxotere, gemzar yhdistelmää ja jaksoin hoidot ihmeen hyvin. Kasvaimet pysyivät hoitojen ajan samankokoisina (ei siis kasvanut).
Nyt lääkäri ehdotti mulle caelyx-hoitoa. Pelottaa taas miten elimistö reakoi aineeseen, kun en ole joutunut voimaan pahoin enkä ole ollut väsynyt pitkiin aikoihin. Onko teillä kokemusta tästä lääkkeestä?

Mun kasvaimet kasvaa kans tosi nopeesti ja suurin oli jo jotain 5,5 cm (ilmeisesti kaksi yhdistynyt). Outoa kyllä että mä en ainakaan vielä ole huomannut, että ne vaikuttaisi mun hengitykseen tai muuhun toimintaa vaikka ovatkin jo useita senttejä. Välillä tuntuu jotain pieniä pistoja, mut muuten olo on onneks ok! Onko sulla ollut jotain tuntemuksia kasvaimista?

Joulupiparin tuoksua teille kaikille!!! =)

Hanna
Hanna83 | 21.11.2007 klo 11:52:01