Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: keuhkoleikkaus

Hei Maris, Kaisa ja Hanna!

Muutamaan viikkoon en ehtinyt netissä paljoa seikkailemaan ja nyt tänne on ilmestynyt vaikka kuinka monta viestiä! :)

Koitan vastata kaikkiin kysymyksiin... olen 32 ja myös tyksin asiakas. Aluksi lääkäri vaihtui tiuhaan mutta nyt yli 5 vuotta on ollut sama lääkäri. Se on tosi kurjaa kun aina tapaa eri lääkärin. Usein hoitajat olivat tutumpia kuin lääkärit ja tuntui, että he tiesivät mun asiat paremmin... Mä kirjoitin siitä melkoisen palautteenkin kerran... Tietoa sakoomista on aika vähän ja usein konsultoidaan Hensingin tyyppejä ja joskus jopa jotain Eurooppalaista tahoa.

Mulla piti viime viikolla olla koepalan otto keuhkoista, mutta se peruuntui kun mulle oltiin unohdettu sanoa, että marevan hoito pitää laittaa tauolle sitä ennen. Torstaina taas yritetään uudestaan. Kurjaa kun leikkauksen ajankohta venyy. Kesäksi kun pitäisi päästä "kuntoon".

HUH, vai että puolimaraton! :| Mä haaveilen, että vielä joskus pääsisin kunnolla puöräilemään surkeiden keuhkojeni kanssa... Keuhkopaine laskee suorituskykyä.

Mä kokeilin jäähattua silloin ekoilla sytoilla kun sain vai-pai-vai hoitoja. Hiukset lähti silti. Kannattaa kait sitä koittaa, jos vaikka hiukset eivät lähtisikään? Oli se vähän epämukava, mutta ei mitenkään ylitsepääsemättömän kamala.

Ihanaa kun kesä tulee näin vauhdilla. Mä idättelen perunoita ja kukkasia, vaikkei mulla ole hajuakaan siitä miten mä niitä istuttelen ensi kuussa... Kait se jotenkin järjestyy! :)

t:rapsi
rapsi | 10.4.2007 klo 12:50:22