Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: mua ei leikatakaan...

Hei!

Olen vain saanut viestin tyksistä, että otetaan uudet PET kuvat ja sitten ihmetellään jatkoa. "Oma" lääkärini on ollut lomalla, joten en oikeastaan tiedä, että eteneekö asia ja miten... Tarttis varmaan taas soitella ja ihmetellä...

Hassua, että sulla on seuraava kontrolli vasta lokakuussa! Mulla niitä on kolmen-neljän kuukauden välein. Varsinkin kun sun kasvain kasvaa noin nopeasti. Mulla tulee muutamassa kuussa vain millejä lisää...

Kaipa ne sen voi leikata, kun kasvaa niin isoksi, että löytyy... turhia kun ei enää voi ottaa pois. Kovin paljoa vastauksia ei lääkäreiltä irtoa ja sitten kun jotain puhuvat, niin vastaus on yleensä "kyllä ja ei" tyyliin, joten siitä ei paljoa hyödy...
Omalla aktiivisuudella voi onneksi vaikuttaa asioihin. Tai siis lääkäreihin.. ;) Pitäiskö sunkin soittaa ja ihmetellä, että miksi seuraava kontrolli on vasta lokakuussa?

Toivottavasti tulee extrakaunis kesä, että päästään "lomailemaan" saiauksiltamme. :) Sellainen, että olisi hyvin lämmintä ja sataisi vain öisin. :)

t:rapsi
rapsi | 1.6.2007 klo 10:50:08