Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta kaikille tähän päivään!

Iltapäivää täältä Turun suunnalta! Ja terveiset säteistä!
Aurinkoinen päivä, nyt vähän pilviharsoa ilmaantunut.

Lillukka, toivottavasti labrat oli kunnossa ja säteet alkavat. Minua ei kauheasti jännittänyt, mutta ei oikein tiennyt mitä odotettavissa. Koko homma kesti 30min, jatkossa 20min. Mulla sädetetään muistaakseni kolmesta kohtaa ja aina välissä asettelevat levyjä ja sen sellaista. Itse säteet ei tuntunut miltään, mutta pari tuntia sen jälkeen alkoi vihlonta haavalla. Soitin lääkärillekin ja kyselin, on kuulemma normaalia reagointia. Turvotustahan ja kuumotustakin voi heti alkuunsa tulla. Kai ne iho-oireet tulee myöhemmin. Minä aion käyttää sitä Tenavan-talkkia hikoilun estoon, sain luvan kunhan en laita ennen hoitoa. Hyvä, jos se auttaisi myös ihovaurioden estoon. Rasvausta ei ennalta ehkäisevästi suositeltu, miten muualla? Lienee monenlaisia suosituksia siitäkin. Saippuaa ei saa leikattuun kainaloon käyttää, kaamea ajatus. Yöks! Mutta ilmeiseti voi pestä perusvoiteella, jos se sitten hajua estäisi. Kyllä voi näin pieni ongelma olla iso..

Pihakukkia pitäisikin ehtiä ostamaan, ainakin orvokkeja voi jo laittaa. Täytyy kaivaa ruukut jostain esiin. Pihahommia kyllä odotan, se on niin terapeuttista. Nythän minulla on pikku apulainenkin. := Siis 10kk ikää vasta, mutta ei se menoa haittaa.

Lepäilkäähän te, joita väsyttää. Minä ainakin vielä jaksan soutaa, laulamisen jätän minäkin muille.
mimi
mimi | 7.5.2007 klo 16:03:21