Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta kaikille tähän päivään!

myöhäisiltaa siskot!

Kirjoittelin tossa aikaisemminkin, mutta hävisi jonnekin. Enkä sitten ehtinytkään.

Voi lillukka, kylläpä on sinulla matkaa säteisiin. Minulla vain puolen tunnin ajomatka eli selviän reilulla tunnilla, jos aikataulu pitää. Ja minä, kun pidin tätäkin ajoa rankkana. Minulle tulee säteitä 23 kertaa, helatorstai ja koneen huoltopäivä jää välistä. Luulin, että säteitä tulee 25 kertaa. Kuinka monta kertaa sinä saat? Näyttää vaihtelevan tosiaan ohjeet, ehkäpä minäkin alan rasvaamaan. Ja vauvan kosteuspyyhkeillä olen kyllä keyesti pyyhkinyt, kun tuntuu kurjalta se haju. Kerropa miten iho sinulla kestää.

Tänään olen jotenkin ollut kauhean voimaton. Lenkillä tuntui, että jalat eivät kulje ja heti alussa olivat maitohapoilla. Onneksi jatkossa mulla on iltapäiväaikoja, ehtii aamulla jotakin puuhaamaan.

Minulla arpi on pitkä ja ruma, ulottuu koko rinnan alueelle. Kainaloa ei ole tyhjennetty, joten siinä ei kummempaa näy. Sitten minulla on korkealla rintakehällä kuoppa, joka näkyy vähänkin avoimesta paidasta. Kurjaa, kun kesällä olisi mukava pitää avoimempia toppej tai muuta. Minulla muuten sädetetäänkin aika ylhäältä, melkein kurkun kohtaa. Siellä ylhäällä sijaitsi 1 vartija.

En nyt muista mitä muuta piti kommentoida ja nukkumaankin kai pitäisi mennä. Tyttö sieltä kuitenkin heräilee luultavasti parin tunnin päästä ja nukahtaa sitten taas pullon saatuaan.

Voimia kaikille missä vaiheessa sitten olettekaan. Hyvää yötä, palaillaan huomenissa..
mimi
mimi | 8.5.2007 klo 23:02:42