Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: : Re: Re: Re: Re: Huomenta kaikille tähän päivään!

Niin kiireistä on, että ei meinaa koneelle ehtiä. Kyllä tämä sädehoitorumba on aikamoista menoa, kun pitäisi ehtiä jossain välissä ruokaakin laittamaan. Onneksi mulla on jatkossa iltapäiväaikoja, niin ehdin aamupäivällä tekemään jotain. Kun tyttökin nukkuu silloin.

Täällä on pilvistynyt, toivottavasti ei ala sataa. Yritetään lähteä iltapäivällä lenkille, kunhan saisin syötyä ensin. Kaikkea pitäisi tehdä, mutta ei ehdi. Ja ennen kaikkea pitää koneellekin ehtiä.

Mites lillukan ekat säteet meni? Mulla tänään jo rutiinilla, aika pikainen käynti. 3 kenttää sädetetään, 2 edestä ja 1 takaa. Vihlontaa ei ainakaan vielä ole tullut, ehkäpä se iho tottuu.

Mulla tukka kasvaa, alkaa kihartumaan edestä. Kesätukka siis tiedossa. Ripsetkin ainakin oikealla tuuhentuneet, vasemmalla vielä vaan muutamia haivenia. Säärikarvat mulla pysyi koko ajan, ei kyllä ole kasvanut sytojen aikana.

Nyt perunat kypsät ja syömään, tyttö saikin välipala tässä kirjoituksen välissä.

Palaillaan illansuussa..
mimi
mimi | 8.5.2007 klo 14:04:47