Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: : Re: Re: Re: Re: Huomenta kaikille tähän päivään!
Hyvät huomenet säteitä odotellessa. Sain ajan vasta iltapäivälle, joten aamukommentit.En tietysti muista, mitä kukin kirjoitti, mutta ainakin nuo suolistoasiat puhuttavat yleisesti.
Huomenna on 4 viikkoa vimppa CEF:stä, ja suolen toiminta palautuu pikku hiljaa, ts. aikamoista taistelua ummetusta vastaan. Kovin yksilöllistä tämäkin. Jotkut teistä ovat kärsineet ripulistakin, jota taas minulla ei ole ollut koko aikana. Suoli vain hidastui joka tiputuksen jälkeen.
Karvan kasvusta. Ensin lähti tukka ja ihokarvat, seuraavaksi melkein kaikki alapään karvat. Kulmakarvat harvenivat CEF-hoitojen aikana, eivät kuitenkaan lähteneet kokonaan. Silmäripset ovat pysyneet lähes ennallaan. Tukkaa työntyy hitaasti, samoin kulmakarvoja. Ihokarvoja ei vielä kuulu, ei alapäähänkään. Toivon ja luotan Viv-tuotteisiin. Se päänahan näppyily johtunee muuten kortisonista.
Liikunnasta ja voinnista. Minulla auttoi varmasti myös hyvä peruskunto. Väsypäiviä on ollut vähän, ja pitkää lenkkiä olen vääntänyt. Huonolla säällä olen polkenut kuntopyörää. Kevätmielen kuntoiluun en kyllä ole yltänyt. Mielialakin on aina noussut lenkillä, ja unen laatuun ulkoilu on myös auttanut. Kuumat aallot ovat kyllä jokaöinen riesa, mutta niihin pitänee sopeutua. Nukkulääkkeitä olen käyttänyt vain sytojen jälkeen parina yönä.
Tulevaisuuden peloista. Kevätmielen ajatukset ovat tuttuja. Siellä takaraivossa on kummajaisena ajatus "KUN syöpä uusiutuu". Yritän elää vain tätä hetkeä, ja luotan lääketieteen kehitykseen. Onneksi löytyy vielä rahaa syöpätutkimuksiin ja lääkkeiden kehittelyyn.
Nyt kotitöihin, ennen kuin juna viheltää. Palailen linjoille eka säteitä viisaampana.
- Huomenta kaikille tähän päivään!Tässä ja nyt
- Re: Huomenta kaikille tähän päivään!kevätmieli
- Re: Huomenta kaikille tähän päivään!Kehäkukka
- Re: Huomenta kaikille tähän päivään!Tässä ja nyt
- Re: Huomenta kaikille tähän päivään!kesän lapsi
- Re: Huomenta kaikille tähän päivään!Kehäkukka
- Re: Huomenta kaikille tähän päivään!MeriTuuli
- Re: Huomenta kaikille tähän päivään!MeriTuuli
- Re: Huomenta kaikille tähän päivään!kevätmieli
- Re: : Re: Re: Re: Re: Huomenta kaikille tähän päivään!Päivä kerrallaan
- Äiteenpäivä lähestyy...Päivä kerrallaan
- Re: : Re: Re: Re: Re: Huomenta kaikille tähän päivään!lillukka