Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta kaikille tähän päivään!

Huomenta, Tässä ja nyt sekä muut venekuntalaiset.
Ikävää, että sädehoito on ollut rankkaa. Minä kävin tänä aamuna labrassa ja nyt jännään, pääsenkö huomenna eka säteisiin. Omat mutkansa siinäkin varmasti tulee vastaan. Otetaanko sädehoidonkin aikana verikokeita? Tätä en ole hoksannut kysyä. Kerrohan, Mimi, eka sädetyksestä. Jännittikö? Oliko mitään tuntemuksia?
Täällä aurinko pilkistää pilviverhon takaa ja on ihanan keväinen aamu. Minäkin suuntaan puutarhalle ja istutan orvokit terassin laatikoihin. Nehän voi nostaa sisälle, jos tulee kovia yöpakkasia.
Mielelläni istun tänään airoihin. Olen surkea laulaja, mutta kuuntelen kyllä sujuvasti.
Miten, Julia, voit? Onko voimat palaamassa? Jos mosaiikit ovat esillä, on se hyvän merkki.
Entä Kevätmieli? Oletko unohtunut täkin alle? Minulla taxon jälkeen oli 5. päivä tiputuksesta pahin. Silloin mieliala laski miinukselle enkä jaksanut juuri mitään. Mutta nopeasti siitä olosta kuitenkin toipui.
Mukavaa, keväistä viikkoa ja hyviä vointeja tv. Lillukka
lillukka | 7.5.2007 klo 08:55:47