Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta kaikille tähän päivään!

Täällä e-p ilmoittautuu...
(etelä-pohjanmaa..hevospiireissä ep tarkoittaa epäpuhdasta liikkumista, eli ontumista..=), tuli mieleen vasta kun näin näytöllä kirjainyhdistelmän)(eikä sekään niin pahasti pieleen mene)

Kovasti te olette mua kantaneet ja hoivanneet, kiitos teille kaikille siitä ja kehäkukan lämpimästä viestistä!!

Nyt mieli alkaa olla jo paranemaan päin. Poskiontelot on huuhdeltu, tuotoksena vain yksi klöntti(toivottavasti kukaan ei syö samaan aikaan, kun lukee..), mutta ilma kulkee ja painetta ei ole enäää päässä. Ehkä se olikin se pahanmielen klöntti siellä luuraamassa=)

Mojuuttelin jo vasaralla laattoja palasiksi tuolla pihalla ja alan huomenna tekemään pihalaattoja, eli vähän krouvimpaa mosaiikkia. Ensin täytyy vaan käydä rautakaupassa shoppailemassa sementtiä ja vaseliinia sekä kipsijauhetta ja kanaverkkoa. Nyt saa uusien vaatteiden ostamiset omalta kohdalta jäädä, kun voin noitten kanssa luoda jotain uutta pihallemme=)=)

Mulla on muuten ollut sellainen hiha ja myös hansikas, kun käsi turpoili ekojen leikkausten jälkeen aina kun sitä vähän rasitti. Sain apuväline suosituksen fysioterapeutilta ja onkologi tai fysiatri sen allekirjoitti. Käytin niitä ja niistä kyllä oli apua. Nyttemmin käsi ei ole enää turpoillut rasituksesta.

Muuten tuosta meidän laulusta, soitin sen huilulla viime syksynä ystäväni miehen 50-vuotisjuhlissa...olikohan se joku enne tulevasta..Mutta any way, aivan huippu ihana biisi. Toinen mitä olen soitellut ja mistä pidän yli kaiken ja joka myös sopisi meille on bridge over the trouble water, ai ai mikä tunnelmallinen ja kaunis kappale.

Paljon halituksia kaikille, voin siirtyä jo tähystäjän paikalle, koska tuolla saattaa siintää joku yksinäinen ranta, jossa voitaisiin piipahtaa!! Täällä nimittäin näyttää siltä, että kohta pamahtaa ukkonen päälle

Julia
julia | 7.5.2007 klo 16:18:34