Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: : Re: Re: Re: Re: Huomenta kaikille tähän päivään!

Mukava kuulla Päivä kerrallaan hyviä uutisia.

Minä ainakin olen tuota Pajala-puuroa mainostanut. Tässä sen ohje. 10 aprikoosia, 10 luumua ja 5 tl pellavansiemeniä laitetaan likoon yön ajaksi yhteen litraan vettä. Aamulla keitokseen lisätään 1/2 dl leseitä ja 2 1/2 dl kaurahiutaleita (hiutaleet voi toki olla jotakin muitakin) sekä 1 tl suolaa. Haudutetaan noin 10 - 15 min. ja eikun syömään. Nuo aprikoosit ja luumut on hyvä pilkkoa pieniksi. On tosi hyvää mielestäni ja toki voi keittää pienemmäkin annoksen. Tästä annoksesta syö tosi monta kertaa jos perhe ei avusta.

Minulla tosiaan tuo tukka irtosi tasan kaksi viikkoa eka taxosta ja peruukkiliikeessä vetäistiin kunnon sänki. Nyt kun olen saanut kolme taxoa se on sellainen laikukas, osittain kalju ja ne sänkihiukset irtoavat kun vähän nyppäisee. En voi todellakaan nyt ajella sitä täysin kaljuksi, on niin arka noitten pahkuroitten takia. Tosiaan selällään nukkuminenkin sattuu, kun on sellaisia isoja patteja. Auttaisikohan noihin patteihin Bepanthen-voide. Tuo kutina on joskus vähän inhottavaa. Toivotaan, että helpottaa CEF:in myötä tuo paukapäisyys.

Kyllä se Neulasta-piikki on täysin korvattava. Olen saanut niitä jo neljä kappaletta (1300 euroa/kpl on apteekkihinta). Sairastan syöpää ensimmäistä kertaa. Mitähän se lääkäri on sinulle oikein höpöttänyt. Kukapa tuollaisia summia omasta kukkarostaan laittaisi, yhteen piikkiin ei riittäisi kuukauden sairaslomaraha. Ja pakkohan sitä on antaa, jos veriarvot kovin alhalle laskee. Halvempaa se on kuitenkin kuin maata sepsiksessä sairaalassa hyvässä lykyssä viikko tai ylikin.

Minulla ei ole muuten ollut ollenkaan tuota metallin makua suussa. Ainostaan muutamana päivänä lievää makujen muutosta. Ruoka maistuu suolaisemmalle tai makeammalle kuin tavallisesti.

Aamulla tavataan taas aamukahvien merkeissä (tai teen).
Kehäkukka | 7.5.2007 klo 22:47:57