Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta kaikille tähän päivään!

Aurinkoista aamupäivää kaikille!

Menikin varmaan tunti viestejä lukiessa, yhtään ei voinut jättää lukematta, en viikonloppuna käynyt koneella ollenkaan. Tuli kyläiltyä ja puuhailtua pihalla, puutarha myymälässäkin ehdin käydä, pitihän sitä perennan taimia ostaa, vaikka en tiedä mihin ne saan mahtumaan. Mieli ala on nyt parempi, toivottavasti sään lämpiäminen tekee hyvää muillekkin. Itsellä mieliala menee samaan tahtiin sytojen kanssa, mieli on maassa silloin kuin olo on muutenkin huonoimmillaan. Tästä viikosta täytyy yrittää nauttia ja kerätä voimia ensi viikon viimeiseen sytoon.

Neulasta ja epo lääkkeistä oli käyty keskustelua, minulle onkologi antoi heti alussa neulastaan reseptin siltä varalta, että sitä olisi tarvinut. Minulla veriarvot ovat pysyneet hyvinä ja en ole tarvinnut sitä. Neulasta maksaa kuulemma lähes 2000 € piikki, mutta kun on kela kortissa merkintä rintasyövästä, on se erityiskorvattava lääke ja maksaa itselle 3 € omavastuun apteekissa. Ainakin yliopiston apteekeista saa suoraan ja muualla tilaamalla seuraavaksi päiväksi. En tiedä miksi sairaala sen saantia estelisi, kelahan sen kustantaa.

Kurjaa on jos hoidoistaankin joutuu tappelemaan, ei sairaana jaksaisi olla kaikkea vaatimassa. Itsellä hoidot sujuu muuten, mutta lääkäriä tapaisin mieluummin useammin ja olisi hyvä jos henkiseen puoleenkin kiinnitettäisi huomiota. Saattaa kyllä kohdallani johtua siitäkin, että kun olen aika iloinen ja nauravainen luonteeltani, ei katsota minun apua tarvitsevan. Vaikka ei itketä, ei se tarkoita etteikö sisällä myllertäsi, me ihmiset vain olemme erilaisia.

Auringonpaistetta kaikille!

Sartsa | 7.5.2007 klo 10:57:48