Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: : Re: Re: Re: Re: Huomenta kaikille tähän päivään!

Harmaata huomenta! Puurot ja kahvit taas nautittu ja piimäkakku uunissa kypsymässä. Menen tänään sairaalaan sinne psyk.sairaanhoitajan juttusille ja ajattelin samalla reissulla pyörähtää omalla työpaikallani ja viedä sinne tuon kakun. Tuo piimäkakku on sellainen minun "nimikkokakku". Olen sitä vuosien varrella usein tehnyt ja vienyt esim. nimipäivänä työkavereille.

Jotenkin on mieliala maassa. Fyysisesti ei mitään hätää jos ei oteta lukuun tuota pahkurakaljua ja kasvojen hikoilua. Onko teillä muilla ollut sellaista sytojen aikaan? Koko ajan naamasta valuu vettä. Ei ole sellaista tyypillistä "kuumat aallot" -hikoilua. Multahan on ne lähes loppuneet, mutta nyt on tuo kasvojen hikoilu aika kurjaa.

Minultakaan ei ole lähtenyt onneksi vielä kulmakarvat aikä ripset. Vähän on ainakin kulmakarvat harventuneet, mutta on varakin. Mulla on sellaiset mustat tosi paksut kulmakarvat luonnostaan. Nyt ne on ihan sopivat. Niin kuin joku olisi käynyt siististi nyppimässä. Kainalossa ja jaloissa on vielä vähän karvoja, mutta käsivarsista on tippunut lähes kaikki.

Tuosta KELA-kortista vielä sananen. Mulle se on ollut tärkeä tuo korvattavuus, kun olen joutunut hakemaan niitä Neulasta-piikkejä. Tosiaan eihän niitä varmaan paljon muita erityisesti syöpäkorvattavia lääkkeitä ole paitsi ehkä se Epo-lääke, vai mikä se oli, jota annetaan alhaisen hb:n takia.

Voimia kaikille tähän päivään.
Kehäkukka | 8.5.2007 klo 09:55:57