Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: : Re: Re: Re: Re: Huomenta kaikille tähän päivään!

Hei kaikille!!

Täällä kirjuuttaa aika pirteä Julia=). Aamun labrakeikan jälkeen iski kyllä sellainen päänsärky, että luulin viettäväni sängyssä koko päivän. Mutta se meni onneksi ohi, kun kahvi ja ruisleipä alkoivat elimistössä vaikuttaa. Siihen vielä hetken perästä lihapullakastike perunoineen toi avun loppupäivälle.

Nyt lähden kohta kauppaan ja sitten kanssa toko-koulutukseen kahden nuorimman koiran ja mieheni kanssa.
Nämä mussukat tulivat muuten mun kanssa aamupäivällä sänkyyn..älkää kauhistuko..Olin mennyt sinne edeltä ja pidin silmiä kiinni, ensin hiippaili vuotias tyttö ja varovasti kömpi jalkojeni yli, hetken päästä tuli perässä vauvveli ja sitten vanha rouva. Kurkistelin luomien raosta koirien liikkeitä ja hymyilin niiden viekkaudelle. Jokainen kävi ensin katsomassa minua sentin päästä ja sitten ihan hipi hiljaa vahingossakaan minua koskemattaa nousivat sänkyyn ja asettuivat ihan lähelleni, nuorin selkääni vasten pötkölleen.
Oli turvallinen olo, kun karvakuonot läheisyydellään minua hoitivat ja toki sängyssä oli täyttä=), nopeasti laskettuna koiria 180 kg + minä=)=)

Tuntuu, että mun elämään on tullut joku seesteinen jakso. Ei tule sellaisia maanisia kohtauksia, kuin hoitojen alussa, että sinkoilen hulluna paikasta toiseen häärimässä. Silloin tietenkin olin niin ihmeissäni, kun jaksoin vähän kävellä tai pestä pyykkiä, että innoissani tein mitä ikinä jaksoin, kuin viimeistä päivää. Nyt olon ollessa vaihtelevasti suht hyvä, otan hieman rauhallisemmin, ehtiihän sitä huomennakin- menttaliteetilla. Näin sitä kasvetaan/sopeudutaan tilanteeseen.

Voi piimäkakku ois aika herkkua, saiskos sitä tänne mitenkään lankoja pitkin..tai se rasvainen broileri, slurps. Mulla muuten tulee kanssa tiettynä aikana sytoista hirvea rasvaisen ruuan himo. OOtte vissiin huomanneetkin, kun kerron paistaneeni kyljyksiä tai hornetteja. Oletteko tehneet koskaan jogurttikakkua? Se on myös herkullista ja saa aina vähän erimakuisen riippuen mitä jogurttia siihen laittaa!

Nyt kauppaan, palailen huomenna nettiin ja kerron miten tokot meni, oliko mieheni paras koirakoululainen=)

Julia
julia | 8.5.2007 klo 16:02:32