Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenta kaikille tähän päivään!

Iltoja vielä :)

Puoli kymmeneen asti meni metsässä treenatessa koiria, joten tulihan siinä taas kolme ja puoli tuntia ulkoiltua välillä hiestä märkänä. Yhtään ei muuten väsyttänyt siellä, joten kyllä mielialalla on todella suuri merkitys! Taisi muutenkin mennä se äklötys jo ohi, nyt sitten vain jännään tuleeko taas se muutaman päivän kuumeilupiikki, kun veriarvot laskee alas.

Hyvä ihme lillukka, kyllä on rankka sulla tuo sädehoitokausi! Itse pääsen aika helpolla säteet, kun matkaa on vain reilut 30 km suuntaansa ja voin itse ajaa jo silloin. Käy kyllä varmasti työstä tuo reissaaminen!

Mitä tarkoitat, millä lailla kainalo on ruma? Itse en huomaa kainalossa juuri eroa terveeseen, nyt vähän ehkä kiristelee ja inansa turvottaa sytojen takia, mutta ei se päälle päin juurikaan näy, kuin ohkaisina lymfastrangeina. Pitää muistaa venytellä ahkerasti edelleen. Arpi ei ole ruma, suora n. 7 cm viiva tuossa kyljen puolella, jää piiloon käsivarren alle.

Uikkarit pitää munkin hankkia, tosin ei taida ensi kesänä tulla lilluttua järvessä, kun sytot jatkuu heinäkuulle ja loppukesä menee säteissä. En tiedä pitäiskö kysyä jotain osaproteesia. On tuo leikattu rinta sen verran pienempi ja "terhakampi" kuin ehta, että uikkareissa kokoeron varmaan jo näkee päällepäinkin. Arpikin on niin ylhäällä, että pitää hankkia senkin takia uudet uikkeet. Ei taida säteetkään turvottaa niin paljoa, että tasoittuisi.

No, nyt kirjan kanssa petiin. Sain muuten yläkerran siivottua tänään, joten huomenna alakerran kimppuun. Hyvät yöt jos joku vielä kampeaa linjoille! :)
kevätmieli | 8.5.2007 klo 22:21:43