Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ainahan se on mielessä...
Tervehdys, Saana!Olemme varmaan ääripäitä sairautemme kanssa!
Itse olen saanut tyrkättyä koko syövän tuonne johonkin takaraivon perimmäiseen osaan, eikä tauti tule mieleen edes päivittäin.
Kirjoitin kirjan syövästäni aloittaen sen samana päivänä, kun sain tiedon syövästäni. Julkaisin sen omakustanteena ja lähinnä saman sairauden kanssa kamppailevat ovat kuulemma saaneet tekeleestäni paljon apua.
Nyt en jaksa paljonkaan naputella toista kirjaani, olen väsynyt veriarvojeni vuoksi.
Nukun puoli vuorokautta, touhuan pieniä kotihommia, kun jaksan, annan itselleni aikaa toipua kovista hoidoista: 3xTaxotere, 3xCEF,9xherseptiini, 30xsädehoidot ja nyt Arimidex 5 vuotta.
Kokkaaminen, leipominen ja neulominen ovat minulle "ne jutut", joiden varassa jaksan. Tietysti rakkaan mieheni jälkeen, koko perheeni jälkeen, tottakai!
Toivon, että voisit hiukan jättää sairautesi ajattelemista taka-alalle! Jotenkin, niillä keinoilla, jotka ovat juuri sinulle tärkeitä! Viepi hirmuisesti voimia kantaa alati sairauden tunnun taakkaa hartioillaan, niin kuin kivireppua kantaisi!
Jaksamista, voimia ja pikkuisia ilon pipanoita sinulle!
Sartsu
- Re: Ainahan se on mielessä...Kehäkukka
- Re: Ainahan se on mielessä...lillukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Kehäkukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Annakaarina2
- Re: Ainahan se on mielessä...Syysunelma
- Re: Ainahan se on mielessä...laulurastas
- Re: Ainahan se on mielessä...asparagus
- Re: Ainahan se on mielessä...iirisrukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Annakaarina2
- Re: Ainahan se on mielessä...kukkamaaria
- Re: Ainahan se on mielessä...asparagus