Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ainahan se on mielessä...
Hei!Itse sain syöpädiagnoosin viime kesäkuussa. Nyt olen jo oppinut tulemaan sen kanssa toimeen. Sairastan kroonista lymfaattista leukemiaa (KLL) johon ei hematologini mukaan ole parantavaa hoitoa. (se sanottiin ihan heti ja suoraan...) Toistaiseksi en tarvitse enkä saa mitään hoitoa, juoksen tietty kontrolleissa (verikokeissa) säännöllisesti, joten siinä mielessä tämä sairaus ei pääse unohtumaan... mutta elämään tämän kanssa kyllä oppii ja nauttimaan jokaisesta päivästä täysin siemauksin niin kauan kuin niitä riittää... mutta asioilla on tarkoituksensa ja periksi en aio antaa ennen kuin pakon edessä! Tavallaan olen sellainen kävelevä "aikapommi" ! Vaikeinta tämä on kuitenkin tuntunut olevan läheisilleni. Olen avoimesti kertonut tästä sairaudestani työtovereilleni ja saamani vastaanotto on ollut suurimmaksi osin positiivista. Kaikki tunteetkin on tultu käytyä läpi, paitsi se että en ole vielä ruvennut surkuttelemaan itseäni, eihän siitä mitään hyötyä olisikaan! Positiivisella mielellä kannattaa mielestäni olla ja katsoa avoimin silmin eteenpäin, kyllä voimia saa silloin kun niitä tarvitaan. Kaikkea hyvää ja ennen kaikkea hyvää vointia ja voimia paranemisprosessissa! ps. itse olen kokenut tämän keskustelupalstan hyvänä apuna silloin kun alkaa seinät kaatumaan päälle!
- Re: Ainahan se on mielessä...Kehäkukka
- Re: Ainahan se on mielessä...lillukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Kehäkukka
- Re: Ainahan se on mielessä...mami
- Re: Ainahan se on mielessä...Annakaarina2
- Re: Ainahan se on mielessä...Syysunelma
- Re: Ainahan se on mielessä...laulurastas
- Re: Ainahan se on mielessä...asparagus
- Re: Ainahan se on mielessä...iirisrukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Annakaarina2
- Re: Ainahan se on mielessä...kukkamaaria
- Re: Ainahan se on mielessä...asparagus