Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ainahan se on mielessä...
Heippa kaikille ja todella myräkkäistä laskiaissunnuntaita ainakin täältä Hämeestä!Kyllähän sitä tulee kurkittua palstalle vielä tämän tästä. Napanuora minun ja sairastumisen välillä ei ole vielä katki. Odottelen kevään mammografia- ja ultraäänikuvauksia ja niitä odotellessani vietän melko normaalia elämää työtä tehden ja perheen arkea pyörittäen.
Jotenkin tuntuu että tarvin vielä lisätodisteita siitä, ettei syöpä kyde missään. Ehkä se johtuu siitä, että ensimmäiset pari vuotta ovat uusimisen kannalta riskialtteimpia. Itse olen "järkeillyt", että aggressiivinen syöpä uusii nopeammin kuin kiltti, jos on uusiakseen. Eli tavallaan olen vähän varpaillani koko ajan tämän vaaravyöhykkeen ajan.
Mutta enää en itke enkä pelkää, joskus vain ajatukset ovat raskaampia. Pääsääntöisesti nautin näistä päivistäni, rakkaistani, harrastuksistani ja elämästä ylipäätään. Näistä terveistä päivistä, niin kauan kuin niitä jatkuu.
Ihmisille (niille jotka eivät olleet tukena sairastuessani eivätkä hoitojen aikana) jotka kyselevät vointiani jne, en haluaisi enää alkaa selittämään yhtään mitään. Seuraavalle ehkä sanonkin, että "anteeksi, mutta yritän itse kovasti unohtaa jo koko syövän, joten olisin kiitollinen jos muut eivät siitä myöskään muistuttaisi".
Muuten vointi on hyvä, ei mitään vakavia sivuhaittoja hoidoista ainakaan vielä ole tullut esiin. Pieniä kolotuksia, hampaiden vihlomisia, lämpöaaltoja.. Näkö on heikentynyt, taidan tarvita lukulasit kohta.
Eli kaikki hyvin, toistaiseksi, toivottavasti muillakin soutajilla, siitäkin huolimatta, että toisilla sairaus on kroonistunut. Lämmöllä ajattelen usein Juliaa, Santeria, Syyslasta, Selinaa ja muita pitkissä hoitoputkissa olevia. Toivon että hoidot purevat ja pitävät syöpäpirulaisen hiljaisena..
Sellaista tänne, taidan lähteä puskemaan tuonne lumimyrskyyn. Ikkunatkin ovat tuiskunneet umpeen, varsinainen laskiaiskeli :))
- Re: Ainahan se on mielessä...Kehäkukka
- Re: Ainahan se on mielessä...lillukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Kehäkukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Annakaarina2
- Re: Ainahan se on mielessä...Syysunelma
- Re: Ainahan se on mielessä...laulurastas
- Re: Ainahan se on mielessä...asparagus
- Re: Ainahan se on mielessä...iirisrukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Annakaarina2
- Re: Ainahan se on mielessä...kukkamaaria
- Re: Ainahan se on mielessä...asparagus
- Re: Ainahan se on mielessä...Hempukka