Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ainahan se on mielessä...

Hei rakkaat siskot!

Oli vähän ongelmia sisäänkirjautumisessa: en ollut muistaa salasanaa. Siitä taitaa olla jonkun aikaa, kun olen tänne kirjoitellut. Lukemassa olen kyllä käynyt viestejä säännöllisesti. Kun tänään avasin palstan, yllätyksekseni näin yli vuosi sitten aloittamani ketjutun ponnahtaneen esille. Nyt oli pakko kirjoittaa. Minun leikkauksestani tuli viime kesänä vuosi ja nyt voin rehellisesti sanoa, että syöpä tai sen uusiutumisen pelko ei enää todellakaan ole mielessä joka hetki. Syöpä on kuitenkin jollain tavalla osa elämääni ja näin luulen sen jatkuvan, uusiipa se tai ei.

Kaikille hoidoissa käyville toivon jaksamista ja sitkeyttä. Kevät tulee ja valoa on näkyvissä!

Mitäpä kuuluu yli vuosi sitten ulapalla soutaneille? Vieläkö kurkkailette tänne Syysunelma, Anemone, Kevätmielinen, Tintti ja monet muut? Miu ainakin kirjoittelee silloin tällöin. Toivon, että voitte kaikki hyvin!

Lämpimin terveisin
Saana
Saana | 2.2.2008 klo 23:22:48