Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ainahan se on mielessä...

Hei Saana ja kaikki muutkin rakkaat kanssasiskot

Minä myös käyn silloin tällöin kurkkimassa täällä. Minun leikkauksesta tulee toukokuussa kaksi vuotta. Silloin uskoin, että en ikinä selviä tästä. Voimaa sain tästä foorumista, kaikilta Rakkailta Siskoilta. Usein muistelen teitä kaikkia siskoja, joiden kanssa yhdessä soudettiin. Joku huilasi, joku souti. Vastarannalle päästiin kaikki vuorollamme toinen toistamme tukien. Nyt ollaan kuivalla maalla eikä edes varpaat ole kastuneet. Usko, toivo ja luottamus on edelleen läsnä joka päivä. Elämä on asettunut omiin uomiinsa. Syövän uusiutumisen pelko on helpottanut. Huhtikuussa on taas kontrolli ja se tietenkin alkaa jännittää sitten kun se on ajankohtainen. Olosuhteisiin nähden voin hyvin. Käyn töissä kuten ennenkin. Kyllä kovat hoidot tietenkin jätti jälkensä enkä ole entiselleni palautunut, mutta se on pikku juttu. Voisi olla niin paljon huonomminkin. Olen hakenut kuntoutukseen, saas nähdä pääsenkö.

Lämpimiä ajatuksia kaikille nyt hoitojen kanssa kamppaileville Siskoille ja terveisiä "vanhoille soutaja-siskoille"

T: Syysunelma
Hyvää kevättä kaikille
Syysunelma | 14.2.2008 klo 18:02:49