Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ainahan se on mielessä...

Rakkaat kanssa sisaret .
Minäkin haluan jakaa kanssanne saman asian ,jonka monet elävät
tällä hetkellä juuri nyt .Pelko jonka jokainen varmasti kokee saatuaan tietää sairautensa diagnoosin .Se vei minultakin kirjaimellisti jalat alta .En muista oikein mitä tapahtui ,kun tieto tuli minulle puhelimessa .Muistan hämärästi että itkin valtavasti ,enkä saanut sanottua miehelleni heti , että mikä minulle tuli .
Shokki oli niin valtava ,ensinmäisenä katsoin poikaani joka oli silloin 16.vuotias ,että pitääkö minun jättää hänet ?
Olin paniikissa en tienyt mihinkä ryntään .Jouduin odottaamaan .2 viikkoa leikkaukseen pääsyä .Se oli elämäni kovin koettelemus ,ajattelin että jos kestän sen odotuksen "kestän mitä vain ".Kyseisestä leikkauksesta on kulunut ( 19 .vuotta )ja yhä ollaan voimakkaasti "hengissä "Haluan antaa toivoa kaikille jotka tällä hetkellä taistelevat syöpänsä kanssa .Kauan minäkin " istuin pelon oksalla ".Mutta nyt voin sanoa että se vei oman aikansa kaikkine epäilyksineen joita minullekkin tuli matkan varrelle !!!!Ehkä tällä hetkellä asia on tullut minun elämääni jälleen kun oma sisareni sairastui uudelleen rintasyöpään .Häneltä leikattiin ensimmäisen kerran 10.vuotta minun sairastumisen jäkeen ,ja nyt leikattiin jo toinenkin rinta pois .Elän aika voimakkaasti hänen mukanaan ,monenlaiset asiat pyörivät päässäni .En kuitenkaan niin ,että minulla olisi pelko että minäkin kohta sairastun uudelleen .koska se asia ei ole minun käsissäni .Toivon vain koko sydämestäni teille kaikille voimia uskaltaa (elää tätä ainutkertaista Elämää )P.S.Uskokaa tai elkää mutta elämä voittaa .!!!!!!
laulurastas | 16.1.2007 klo 22:38:00