Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ainahan se on mielessä...
Kyllähän se toistaiseksi on paljon mielessä ja rytmittää päivän aamusta iltaan ja illasta aamuun . Nyt kun hoidot on ohi olen jo vähän osannut irtaantua niistä ahdistavimmista ajatuksista. Kainalo on vielä sädetyksen jäljiltä kipeänä muistuttamassa tosiasioista. Nyt kaiken jälkeen ajattelen, että en edes yritä elää ns. ’normaalia elämää’, siis sitä joka oli ennen syöpää, se vain katkeroittaisi, koska sellaista ei enää ole eikä tule. Se on tosiasia joka on pakko hyväksyä. Nyt elän ’tällaista elämää’, johon kuuluu syöpä. Siihen kuuluu enemmin itseni kuuntelemista ja haaveiden toteuttamista. Nyt panostan enemmin itseeni ja nauttia tästä päivästä, tällaisesta päivästä kun mitään uutta syöpään viittaavaa ei ole. Jos joka päivä murehdin sitä että uusiutuukohan se niin voi käydä niin, että vuosia menee ja minä olen murehtinut ihan suotta . Jos jotakin tuonnempana tulee se on sitten uuden itkun ja pelon paikka. Selviytymisessäni tärkein rooli on ollut suurenmoisella miehelläni. Hän on ollut kärsivällinen ja jaksanut kuunnella vuodatuksiani aina uudestaan ja uudestaan. Hän on ollut hellä ja huomaavainen. Sairastamiseni myötä suhteemme on lujittunut entisestään. Yhdessä olemme tilanteeseen joutuneet ja yhdessä siitä selviydymme.Jaksamisia kaikille
T: Syysunelma
- Re: Ainahan se on mielessä...Kehäkukka
- Re: Ainahan se on mielessä...lillukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Kehäkukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Annakaarina2
- Re: Ainahan se on mielessä...Syysunelma
- Re: Ainahan se on mielessä...laulurastas
- Re: Ainahan se on mielessä...asparagus
- Re: Ainahan se on mielessä...iirisrukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Annakaarina2
- Re: Ainahan se on mielessä...kukkamaaria
- Re: Ainahan se on mielessä...asparagus