Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ainahan se on mielessä...

Hei Mimi! Kiitos kannustuksesta. Uskon että se mitä sanoit pitää paikkansa. Juuri soitin paikalliseen Syöpäyhdistykseen ja juttelin terveydenhoitajan kanssa tästä omasta tilanteestani. Hän antoi minulle omien sanojensa mukaan "hyvän tyypin" puhelinnumeron ja nimen. Tämä henkilö on itse sairastanut rintasyövän ja siitä toipunut ja nyt toimii tukihenkilönä. Mietin vielä, otanko häneen yhteyttä jo ennen leikkausta vai sen jälkeen. Katsotaan nyt miltä tuntuu. Vielä tämä viikko pitäisi odotella.

Ulkona on ihanan valkoista kun lunta on tullut. Aurinko paistaa ja mieli on jo huomattavasti parempi kuin aamulla, kun ensimmäisen kerran kirjoitin. Meidän sairastuneiden elämä on nyt erilaista, mutta ei välttämättä joka suhtessa huonompaa, kun vain opimme hyväksymään sairautemme ja elämään sen kanssa niin täysipainoista elämää kuin mahdollista. Itse olen luonteeltani sellainen, joka helposti vaipuu apatiaan. Yleensä kyllä saan tsempattua itseni pois sieltä "murheen alhosta". Toivin kaikille kanssasisarille kaikkea hyvää ja sellaista "ylitsevuotavaa rauhaa", jota ei omin voimin pysty hankkimaan, mutta tulee kyllä silloin kun tuntuu ettei enää yksin jaksa.

Lämmöllä Kehäkukka
Kehäkukka | 15.1.2007 klo 11:25:25