Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ainahan se on mielessä...
Niin, ainahan se on mielessä edelleen, vaikka tänään sain loistavia uutisia; viimeviikolla otetussa koepalassa ei ollut enää syöpäsoluja!! Elikkä nyt pitäisi ruveta elämään viimeistään sitä "normaalia" elämää ja yrittää laittaa tämä syöpä taka-alalle ja pois mielestä edes suurimmaksi osaksi aikaa. Mutta kun se ei silti ole niin helppoa, kuten täällä varmasti kaikki tietää, vaikka olen saanut aivan mahtavia uutisia, minulla on tämä psyykkinen asian käsittely vasta aikalailla alkutaipaleessa.Mutta tänään sattui eräs hauska juttu, joka osoitti, että hetkittäin voi jopa käyttäytyä, kuin "normaali" terve ihminen; olin kauppakeskuksessa vauvani kanssa, vauva istui kärryssä turvakaukalossa kun pakkasin ostoksia autoon. Vieressä eräs äiti taisteli pienen poikansa, noin 3-v, kanssa minkälaiset ostoskärryt otetaan, isot vai pienet:) no, isot ottivat ja poika huusi ja rimpuili ja kiukkusi oikein komeasti, kun olis halunnu pienet. Ja silloin mä ajattelin, että huoh, vielä kerran mulla on kaikki tuo uhmaikä edessä yhden lapsen kanssa, muilla lapsillamme kun on jo nuo ajat ohi. Ja heti perään tajusin, mitä olin ajatellut, ihanaa! Pitkästä aikaa sillä hetkellä mä en ajatellut, että voi kumpa minäkin vielä olisin näkemässä tämän vauvani uhmaiänkin....pitkään olen kaikessa noin miettinyt.
Eli hetkittäin siis jo pystyy unohtamaan, koskaanhan ei varmaan kokonaan, enkä tiedä onko tarpeenkaan, kunhan ei hallitse elämää:)
- Re: Ainahan se on mielessä...Kehäkukka
- Re: Ainahan se on mielessä...lillukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Kehäkukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Annakaarina2
- Re: Ainahan se on mielessä...Syysunelma
- Re: Ainahan se on mielessä...laulurastas
- Re: Ainahan se on mielessä...asparagus
- Re: Ainahan se on mielessä...iirisrukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Annakaarina2
- Re: Ainahan se on mielessä...kukkamaaria
- Re: Ainahan se on mielessä...asparagus
- Re: Ainahan se on mielessä...Hempukka