Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ainahan se on mielessä...
hei! Mä sain rintasyöpä diagnosini elokuussa ja syyskuussa leikattiin ja taas uudestaan lokakuussa. pahinta aikaa henkisesti oli odottaminen - leikkaukseen ja patologin vastausta. Aina sai pelätä että mitähän sieltä nyt löytyy, ja aina kun tuli ruskea kirjekuori kirurgian osastolta jossa jotain lausuntoja niin luin sitä huolestuneena ja vatsaa kouraisi. Joka käynti sairaalassa kuulemassa vastauksia ja tuloksia pelotti - luustokartta, vatsan UÄ ja keuhkojen rtg. Nyt vasta kun olen päässyt sytoputkeen ja on olemassa hoitosuunnitelma niin on helpottanut...olen myös huomannut että pystynkin nyt ottamaan vastaan tietoa syövästä paremmin, jaksan lukea rankempia jttuja syövästä - huomaan että kaikki ottaa aikansa, sillä pää kestää tietyn määrän asioita vaan kerralla. Olen myös huomannut etten enää jaksa soitella ja selittää tilannettani yhtä ahkerasti kuin leikkausten aikana- puhumisen tarve on selvästi vähentynyt ainakin minulla. Yritän nyt elää arkea sillä mentaliteetilla että "tää on nyt tätä aikaa" ja panostan kuntoiluun ja ulkoiluun sekä teen hyvää ruokaa eli kaikkea sellaista mihin ennen ei ollut aikaa kun mukamas töissä oli niin kiire...Tulevasta toki on huoli ja joskus murehdin sitä enkä oikein uskalla suunnitella mitään edes tulevan kesän varalle saatikka sitten vuosien päähän. Mutta päivä kerralla mennään eteenpäin ja odotan hoitojen päättymistä jotta pääsen vielä paremmin eteenpäin henkisesti.Voimia kaikille!
- Re: Ainahan se on mielessä...Kehäkukka
- Re: Ainahan se on mielessä...lillukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Kehäkukka
- Re: Ainahan se on mielessä...piastar
- Re: Ainahan se on mielessä...Annakaarina2
- Re: Ainahan se on mielessä...Syysunelma
- Re: Ainahan se on mielessä...laulurastas
- Re: Ainahan se on mielessä...asparagus
- Re: Ainahan se on mielessä...iirisrukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Annakaarina2
- Re: Ainahan se on mielessä...kukkamaaria
- Re: Ainahan se on mielessä...asparagus