Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ainahan se on mielessä...
Hei,minä olen elänyt syöpädiagnoosini kanssa nyt 4kk ja hoidot ovat juuri meneillään, joten "ainahan se on mielessä". Olen kuitenkin ajatellut niin, että jonkun verran asiaa täytyykin miettiä ja surra sekä käydä läpi eri tunteita, mutta kun aina sanotaan, kuinka potilaan omalla taistelutahdolla on merkitystä paranemiseen, jostakin täytyy löytyä myös positiivisia ja luottavaisia hetkiä. Minä yritän löytää ne kaikesta kauniista eli taiteesta, luonnosta, ihmissuhteista ja sitten myös lääkepurkista. Tunnen tarvitsevani kaikki mahdolliset voimat ja jos itse syöpääkin hoidellaan lääkkeillä, miksei myös niillä voisi kasvattaa voimavarojaankin.
Olen päättänyt niin, että jos selviän syövästäni, selviydyn myös lääkeriippuvuuksistani. Mutta onko jollain kokemusta, pääseekö nukahtamis- ja mielialalääkkeistä helpolla eroon?
- Re: Ainahan se on mielessä...Kehäkukka
- Re: Ainahan se on mielessä...lillukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Kehäkukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Annakaarina2
- Re: Ainahan se on mielessä...Syysunelma
- Re: Ainahan se on mielessä...laulurastas
- Re: Ainahan se on mielessä...asparagus
- Re: Ainahan se on mielessä...iirisrukka
- Re: Ainahan se on mielessä...Annakaarina2
- Re: Ainahan se on mielessä...kukkamaaria
- Re: Ainahan se on mielessä...asparagus
- Re: Ainahan se on mielessä...Hempukka