Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Usko tulevaan

Huomenta päivää kaikki rakkaat!

Mulla on tällä hetkellä menossa psyykkisesti hyvä kausi. En pahemmin ajattele tulevaisuutta syövän tai sen etenemisen kanssa, se on jotenkin eri lokerossa mun pääni sisällä. Tällä hetkellä koitan selvitä näistä jälkimainigeista(viikko edellisestä hoidosta) ja tsempata itseni vielä jaksamaan viimeisen hoidon. Tavallaan ajattelen, että sen jälkeen saan jatkaa taas elämääni erilaisten kädentaitojen ja touhujen parissa, ehkä ratsastuskin palaa elämääni jollain tapaa.

Mullahan oli eilen ilon ja onnen päivä...sain eläkepäätöksen(ikää 39-vuotta..)ja siirryn eläkkeelle 1.11 sairaslomalta suoraan..Eli uusi sivu aukeaa elämäni kirjassa. Uskokaa tai älkää, tuntuu helpottavalta! Pelko siitä, että pitäisi palata töihin ja sitten en jaksaisikaan tai sairastuisin saman tien ja olisin taas sairaslomalla, on nyt poissa. Jaksamisen mukaan voin käydä vähän opettamassa, jos töissä sijaisia tarvitaan ja jos olen sairas, saan huilata ilman huonoa omaatuntoa.
Meillä alkaa lisäksi yläkerran rakennushommat, joten mukavaa puuhaa piisaa varmasti koko syksylle..ihanaa tehdä sisustussuunnitelmia kaikessa rauhassa!

Noista kivuista ja oireista. Mun lääkärituttuni sanoi mulle, että jos meidän diagnoosilla varustettu potilas on yli kaksi viikkoa kipeä jostain tietystä paikasta/kuumeilee eikä syytä löydy, hän laittaa eteenpäin onkologille/sisätautilääkärille. Näin olisi pitänyt minunkin kohdalla tehdä viime syksynä, kun kivut ja kuumeet jatkuivat monta kuukautta, eikä niihin auttaneet mitkään kuurit. Mun mielestä tuo on aika hyvä mittari itselle.

Nyt halauksia kaikille!!

Julia
julia | 16.8.2007 klo 10:42:42