Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Usko tulevaan

Hei siskot!

Suokaa anteeksi, mutta en näin työpäivän päätteeksi millään ehdi lukea kaikki viestejä, mitä on taas päivän aikana tullut...

Haluan vain tautiselle toivottaa voimia tulosten odotteluun ja toivon todella, ettei se ole mitään arpikudosta kummempaa! Kyllä sitä itsekin vähän vainoharhaisesti suhtautuu just tuohon arven seutuun ja ympäröivään kudokseen. Itselläni on tuohon leikatun puolen iholle tullut muutamia pigmentoituneita kohtia. Onko kenellekään muulle tullut moista? En huomannut lääkäriltäkään mitään kysyä, kun kävin vastaanotolla tällä viikolla.

Kevätmielelle ja muille hoidon pian päättäville tai jo päättäneille, joita yhdistää ahdistus! Tunnistan oikein hyvin nuo mietteet, joita itselläni oli jo sädehoidon aikana ja sen jälkeen aika pitkäänkin. Selvästi pää käsitteli koko sairastumista ja kaikkea mitä oli kuukausien aikana tapahtunut, paljon myöhemmin. Itselleni aloitettiin mielialalääke vaihdevuosioireisiin samoihin aikoihin ja täytyy sanoa, että apu tuli osittain vv-oireisiin ja "sivuvaikutuksena" olenkin sitten itse rauhallisuus :D. Itse olen tyytyväinen, koska se ahdistus yms vei melkoisesti energiaa! En tiedä sitten, missä vaiheessa se olisi helpottanut ehkä joka tapauksessa. Tällä viikolla olin kuulemassa 1 v-tarkastuksen tuloksia, ja kaikki on toistaiseksi kuvauksien ja labrojen perusteella kunnossa. Tiedän hyvin, että riski taudin uusiutumiseen on tosi suuri, mutta pystyn olemaan melko hyvin välittämättä siitä. Ja se on ihan kiva tunne se :)

Halauksin,
miu
-miu- | 16.8.2007 klo 21:39:01