Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Usko tulevaan
Moi kaikki ystävät!!Kyllähän nuo hormonit meitä naisia heiluttelee tai meidän mielialoja. Tässä vaiheessa, kun mielen tasapaino on muutenkin hiuskarvan varassa, ei siihen paljoa tarvita hormoniheilahdusta, kuin kaikki tuntuu kaatuvan päälle.
Mulla on samanlainen olo tällä hetkellä, kuin santerilla ja helmikuulla, en jaksa mietttiä ja funtsia mistä pirulainen seuraavaksi hyökkää. Ehkä meiltä on jo pois se pelko, että muuttuuko tauti krooniseksi, kun se jo sitä on. Me toivomme että mahdollinen remissio kestää tooosi kauan ja että kuntomme pysyy sellaisena, että voimme touhuta edes jotain itselle mielekästä.
Juttelin juuri eilen illalla miehelleni, että olen nauttinut nyt kaikista eniten siitä, että voin istua terassilla keskellä hiljaisuutta ja olla vaan. Olen miettinyt elämääni tähän asti ja tullut siihen tulokseen, etten kyllä vaihtaisi sitä kenenkään kanssa. Minulla on ihanat lapset ja mies, oma koti ja koirat sekä hevoset. Pystyn toteuttamaan itseäni käsilläni..Olen saanut vielä ihanan miniän, joka arvostaa samoja asioita elämässä, kuin minä..
Kaikella on kai tarkoituksensa, tällä kurjalla sairaudellakin..
Entinen hektinen elämä töineen, opiskeluineen, kilpailuineen ja valmennuksineen tuntuu nyt niin kaukaiselta ja ihan hengästyttää, kun ajattelee kuinka jaksoin tuon kaiken päivästä toiseen monta vuotta..ja kuinka perheeni sen jaksoi..Äidin, jolla oli aina monta rautaa tulessa, pinna kireällä eikä koskaan tarpeeksi aikaa kuunnella lapsia...
huh huh..
Muuten noista pillereistä.. Syöttekö te kalkki+d-vitamiinilisää?
Se olisi mun mielestä ainakin yksi juttu millä voisi etukäteen estää luustometareita tai niitten tekemiä tuhoja. Mullahan menee nyt 1000 mg kalkkia(jossa lisänä D-vitamiini) päivässä luustoa kovettamaan. Tamofenihan alkavat heikentämään luustoa välittömästi..Tää on siis mun päästä tupsahtanut ajatus, ei mistään lääkäristä..
Halauksia tähän päivään
Julia
- Usko tulevaankevätmieli
- Re: Usko tulevaantautinen
- Re: Usko tulevaansyöppis
- Re: Usko tulevaanKarhutar
- Re: Usko tulevaanhelmikuu
- Re: Usko tulevaankevätmieli
- Re: Usko tulevaanjulia
- Re: Usko tulevaanMeriTuuli