Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Levinneen rintäsyövän hoito?
Heippa kaikki!Yhdyn siivoojamies-ideaan.Ei muuta kun esitystä/ehdotusta uuteen eduskuntaan sen maksusitoomus asian tiimoilta.Onhan se psykepuolen kuntoutus ihan yhtä tärkeetä kun fyysinenkin.Jo joskun opiskeluaikoina yks luennoitsija ehdotti et kelan pitäis korvata osa tanssilipuista,mielenterveyslääkkeitä ei tarvittais ollenkaan niin paljoo jos ihmisillä olis kunnon sosiaalista kanssakäymistä.
Minä sain eilen yhden "unelmani" toteutettua.Olen viime syksystä asti käyny puutyökerhossa ja tehny pirttipöytä-sarjaani semmosta jakkaraa pöydän päähän.Eilen sain sen valmiiks ja ylpeänä kannoin uuden "lapseni" kotiin.Kyllä,kaikki sormet on tallella.Välillä kyllä hirvitti niiden isojen sirkkeleiden ja vannesahojen kanssa.Sormet kun oli välillä aika tunnottomat ni piti olla tarkkana.Mut kivaa se oli.Aijon ens syksynä yrittää samaan ryhmään jos vaan olen semmosessa kunnossa.
Viime viikolla ihailin niitä puhtaita ikkunoita,jotka ei enää ole puhtaat,siitä piti 3 pv räntäsade huolen.Nyt ihailen uutta jakkaraani.
Päivän jatkoa kaikille!
Mirja
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?Maikkusolva
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?lillukka
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?lillukka
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?kevätmieli
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?tautinen
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?sarimarjatta
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?Mirja