Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Levinneen rintäsyövän hoito?

Näin on Julia ja muut.

Lämpöä ja välittämistä saamme lähipiiriltämme ja ystäviltä, mutta ymmärryksen löytää vain saman tai vastaavaa kokeneiden kanssa.

Elämä ei ole mitenkään huonoa eikä vähäpätöistä kotiaskareista nauttiessa. Se voi olla lapsillekin kullan arvoista. Minulla on tekemiset olleet tosi rajoittuneita tämän vuoden puolella, mutta keksimme mieheni kanssa, että käydään elokuvissa kerran viikossa. Pienellä paikkakunnalla ei voi valita muuta kuin mennäänkö elokuviin vai eikö mennä, mutta nyt olemmekin nähneet monta mielenkiintoista elokuvaa, joita emme olisi itse aktiivisisesti valinneet, jos valinnanvaraa olisi ollut. Se on ollut ihan oikeasti mukavaa meille molemmille ja juttelemme usein näkemistämme leffoista.

Kyllä me varmasti voimme löytää uudenlaisen ja täyden elämän tekemisten ja töiden suhteen. Paljon on muokattavaa kuitenkin ajatuksissamme, että sitä ei kokisi itseään koko ajan potilaana ja sairaana. Samoin jonkinlaiseen tasapainotilaan täytyisi juuri ystävien kanssa päästä. Voin kyllä luovuttaa rinnan ja monta asiaa entisestä elämästäni, mutta tuntuu, että liikaa pyydetään, jos ystävistä etääntyy.

Olen kyllä siinä onnellisessa asemassa, että ystäväni eivät ole minua unohtaneet. Lähimpiä työtovereitanikin taitaa piipahtaa tällä viikolla useampi, vaikka 7. sairaslomakuukausi on menossa. Uskollisia ihmisiä olen kyllä saanut elämääni <3 ja sekin on paljon.

Eilisten itkujen jälkeen tuntuu onneksi tänään paremmalta.
Luottamusta ja positiivisia hetkiä kaikille,
Santeri
santeri | 19.3.2007 klo 10:27:57