Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Levinneen rintäsyövän hoito?
Voi Julia ja muut kohtalosisaret!Olet kyllä ihan oikeutettu olemaan aina välillä masentunut ja epätoivoinen. Silti olet tosi positiivinen ja lämmin ihminen; olen lukenut näitä sivuja ja viestejäsi jo pidemmän aikaa.
Minä olen ihan pian ollut 6kk sairaslomalla ja saanut niistä 2 "keskimmäistä" kuukautta liikkua ja ulkoilla vapaasti. Tosin sekin oli sellaista varovaista rintaleikkauksen, pääni ja sairaalassa makaamisen jälkeen. Jos suljen silmäni ja eläydyn siihen tunteeseen, jonka tunsin uidessani tai sauvakävellessä kauniissa luonnossa, saan kyllä vedet silmiini. Ja sitten on vielä päälle jatkuva epätietoisuus hoidon tuloksista ja tulevaisuudesta.
Toisaalta näistä verkkokirjoituksista saa paljon vertaistukea, mutta toisaalta juuri omasta tulevaisuudesta ja sairauden etenemisestä ei mistään saa varmaa tietoa ja se on toisinaan kovin kuluttavaa.
Helsingin Sanomissa oli tässä vähän aikaa sitten hyvä kirjoitus onnellisuudesta: miten suuretkaan haaveet eivät toteutuessaan tee meitä ihan niin onnellisiksi kuin olimme ajatelleet, mutta suuretkaan onnettomuudet eivät tee meitä niin onnettomiksi kuin voisimme luulla. Aivot etsivät sellaisen sopivan tasapainotilan. Tämä ajatus auttaa minut ajattelemaan, että monilla pienillä ilonaiheilla voin kompensoida tämän sairauteni aiheuttaman surun.
Voimia ja aurinkoisia päiviä kaikille ja ole Julia varovainen niiden verhojen ja kiipeämisten kanssa:)
Terv. Santeri
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?Maikkusolva
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?santeri
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?lillukka
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?lillukka
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?kevätmieli
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?tautinen
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?sarimarjatta
- Re: Levinneen rintäsyövän hoito?sarimarjatta